” школ≥ працюЇ рада проф≥лактики, на зас≥данн¤х ¤коњ запрошуютьс¤ батьки та учн≥, схильн≥ до правопорушень. ÷¤ рада об'Їднала педагог≥в, батьк≥в, фах≥вц≥в права, л≥кар≥в, прац≥вник≥в служб у справах неповнол≥тн≥х.
   —учасний р≥вень орган≥зац≥њ навчально-виховного процесу в школ≥ неможливий без вир≥шенн¤ великого комплексу заход≥в пов'¤заних з вдосконаленн¤м системи кер≥вництва ≥ контролю. јдм≥н≥страц≥¤ школи використовуЇ тематичний, персональний, ≥ндив≥дуальний, класно-узагалнюючий контроль, ¤кий передбачений р≥чним планом роботи школи. Ќа основ≥ контролю п≥дготовлен≥ конкретн≥ анал≥тичн≥ накази з визначенн¤м терм≥н≥в виконавц≥в та звход≥в спр¤мованих на пол≥пшенн¤ порушених в наказ≥ питань.
   ƒиректор, заступник директора з навчально-виховноњ роботи, кер≥вник ћќ не ординарно п≥дход¤ть до орган≥зац≥њ зас≥дань педагог≥чних рад: використовують тестуванн¤, соц≥алог≥чн≥ опитуванн¤, фонозапис, зйомки, “«Ќ, виставки. Ќа зас≥данн≥ педагог≥чних рад розгл¤даютьс¤ питанн¤ ¤к науково-теоритичного, так ≥ практичного характеру, застосовуютьс¤ зв≥ти про виконанн¤ р≥шень попередн≥х педагог≥чних рад.
   Ўк≥льна документац≥¤ навчального закладу знаходитьс¤ в належному стан≥, вс≥ вимоги до основних книг, особових справ, зв≥т≥в, правильност≥ њх веденн¤ виконуютьс¤.
стор≥нка є4
стор≥нки:       1   2   3   4
Hosted by uCoz